Новини
Функціонал сучасного піарника: професійна думка
У сучасних умовах робота PR-фахівця, окрім основних професійних функцій, передбачає наявність знань і навичок, які навряд чи можна віднести до public relations у чистому вигляді. Для тих, чия діяльність безпосередньо пов'язана з комунікаціями, не секрет, що піарник – це не просто посередник між компанією/персоналією та зовнішнім світом. Це ще й журналіст, психолог, економіст, маркетолог, соціолог, лінгвіст, юрист, фахівець у сфері SMM, SEO, RSS. А крім того, гарний оратор, організатор, стратег, лідер, безмежний оптиміст і просто харизматична особистість.
Не зайвим також буде згадати, що в PR, як ніде інде, важливими є постійний розвиток і самоосвіта. Це один з основних ключів до того, щоб по-справжньому успішно реалізуватися у професії, яка вважається не тільки однією з найбільш престижних, але й, на жаль, однією із найстресовіших.
На майбутньому Фестивалі різні аспекти професії піарника в контексті проблематики початку XXI століття обговорюватимуться у межах панельної дискусії «”Портрет” українського PR-фахівця: учора, сьогодні, завтра», учасниками якої стануть Олена Дерев’янко, Вікторія Єсауленко, Олена Горячева, Катерина Ковалевська, Олена Привалова. Крім того, про роль освіти як рушійної сили корпоративної кар'єри докладно розповість директор з корпоративних комунікацій ПАТ «Укртелеком» Михайло Шуранов.
Нагадаємо, XVI Міжнародний PR-Фестиваль «Комунікації завтрашнього дня: пазл успіху» відбудеться 29 березня 2018 року в Гранд Холі столичного готелю «Хрещатик». Ініціатором форуму традиційно виступає Українська PR-Ліга. Офіційний організаційний партнер – агентство PR-Service.