Новини
XI Міжнародний PR-фестиваль пройшов на ура!
Отже, XI Міжнародний PR-фестиваль став історією! Два фестивальні дні промайнули немов одна мить (чого не скажеш про кілька місяців попередньої підготовки). І хоча все в житті зазвичай рано чи пізно закінчується, чомусь саме хороше завжди закінчується надто швидко. Але якщо сприймати це як потенційний старт чогось нового і не менш чудового, то одним приводом для ностальгічних настроїв одразу автоматично меншає!
Міжнародний PR-фестиваль – 2013 пройшов, як кажуть, «на ура», і повністю виправдав очікування організаторів. А судячи з перших відгуків – і учасників також. Незважаючи на невеличкі коректування в програмі, травневі грози та інші несподіванки, фестиваль відбувся! І це, перш за все, заслуга тих, хто складав цьогорічну фестивальну аудиторію.
Оргкомітет висловлює щиру вдячність за плідну співпрацю спікерам фестивалю: Томасу Айхелісу (Achelis & Partner Gmbh Public Relations), Олександру Бердинських («Капітал»), Олегові Бардяку (АВВ), Денисові Богушу (Bohush Communications), Саманті Бопан («Вечірній Київ»), Денисові Довгополому (BVU Group), Юлії Горошко («Forbes Украина»), Богданові Жайворонку («Sakura Matsuri»), Євгенові Загорульку («Смарт-Холдинг»), Петрові Іванову (Київстар GSM), Олексію Карпову (Українська PR-Ліга), Руслану Крапличу («Вісник Благодійності»), Шорені Кікнадзе («Медіа Сейлз Груп»), Олексію Кононову (ХНЕУ, «Золотий Компас»), Андрію Креню («Вітмарк-Україна»), Ганні Лічман («АТБ»), Світлані Любченко («Інкерман»), Ксенії Мацкевич (PR-Prime), Станіславу Наумову (РАСО), Полу Ніланду (PAN Publishing), Олені Олійник (Brima d’Espoina), Андерсу Остлунду (Fryday Kyiv), Даніелю Тічу (Global Alliance), Риті Розен («Ільяшев і партнери»), Катерині Семеновій («Sakura Matsuri»), Ігорю Сергєєву («БІЗНЕС»), Івану Степуріну («Самміт-Книга»), Олені Фітьє (Міністерство економічного розвитку і торгівлі), Станіславу Шуму (Top Lead).
І, звичайно, окремі слова щирої подяки організатори висловлюють всім учасникам фестивалю, всім, хто не залишився осторонь від нашого свята життя і своїми питаннями та ремарками збагатили та прикрасили PR-фестиваль.
Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, голова Оргкомітету XI Міжнародного PR-фестивалю так прокоментувала підсумки заходу: «Черговий Міжнародний PR-форум залишився позаду, і саме час «по гарячих слідах» підвести перші підсумки та зробити деякі висновки. В цьому зв’язку хочеться ось на що звернути увагу. Як свідчить досвід іноземних спікерів, проблеми українського PR співзвучні проблемам галузі у Європі та світі. І головна з них – недостатня поінформованість потенційних користувачів та суспільства в цілому щодо суті управління репутацією, його цілей, завдань, можливостей та обмежень. Тим самим перед представниками PR-галузі в глобальному масштабі постає спільне завдання: «вийти з хатки» та почати в буквальному сенсі займатися «піаром піару». Зокрема роз’яснювати роботодавцям / замовникам можливості сучасних технологій, особливості вимірювання ефективності PR-діяльності і т. інш. У той же час приємно зазначити, що, незважаючи на усі «підводні та надводні рифи», PR-галузь в Україні розвивається у правильному напрямку, і нам, безумовно, є чим пишатися».
Оргкомітет також висловлює величезну вдячність партнерам і спонсорам XI Міжнародного PR-фестивалю, підтримка яких дозволила провести самий душевний український галузевий форум вітчизняної PR-індустрії на високому рівні. Зокрема:
- Міжнародними партнерами заходу виступили Інститут громадських зв’язків (IPR Білорусь) та компанія Efes Ukraine
- Організацію заходу забезпечила Агенція PR-Service
- ТМ Хортиця – абсолютну якість
- Пригощала вином – Група компаній «INKERMAN International»
- Пожвавлювала спілкування – «Кружка свіжого»
- Генеральним медіапартнером став «Український медіа холдинг» (видання «Комсомольська правда», «Фокус», «Кореспондент»). Генеральним діловим партнером виступило видання «Капітал». Також висвітленню події сприяли такі популярні ЗМІ як журнал «Публічні люди», інтернет-портал «Обозреватель», інформаційна агенція RegioNews, радіо «Київ FM», газета «Взгляд», бізнес-пошукова система «Компас Україна»
- Телевізійними партнерами виступили «BUSINESS» і «БТБ»
- Генеральним інтернет-партнером стала агенція «РБК-Україна»
- Серед галузевих медіа ресурсів допомогу у інформаційній підтримці фестивалю надавали портали Reklamaster.com, ProPR, Sostav.ua, а також журнал «Маркетинг і реклама»
- Зігрівали запашним чаєм – ТМ «Greenfield»
- Ексклюзивний партнер з розміщення реклами у метро – «MSG Group»
- Молодіжний сектор був представлений Всеукраїнським студентським конкурсом PR-проектів «Золотий компас»
- Книжкові партнери: ВД «Гребенников. Київ» та Видавництво «Баланс Бізнес Букс»
- Партнерами заходу також стали компанії «Вітмарк-Україна», ТМ «Lacomba» та ТМ «Слобідська».
Хоча події XI Міжнародного PR-фестивалю ще лишаються свіжими у пам’яті, Оргкомітет вже оголошує мозковий штурм з метою формування тематики та програми наступного PR-форуму! Вітаються і з вдячністю приймаються пропозиції щодо інформаційної складової майбутнього заходу, партнерські заявки, теми, доповіді, інтерактивні формати та просто цікаві ідеї. Авторам кращих з них гарантовано місце у програмі події, а їх колегам та друзям – пільгові умови участі у фестивалі наступного року! Паролі, явки та контакти Оргкомітету залишаються без змін, e-mail і Facebook працюють стабільно та цілодобово.
До нових зустрічей на XII Міжнародному PR-фестивалі!