Програма Фестивалю

 
29 березня 2018

Мистецтво танцювати
під дощем

XVІ Міжнародний PR-Фестиваль

Тема року: "Комунікації завтрашнього дня: пазл успіху".  Аналітика, інсайти, кейси.

XVI Міжнародний PR-Фестиваль:

  • Сучасні тенденції розвитку PR-індустрії: оператори ринку, інструментарій, смисли
  • Інтеграція корпоративних меседжів у країновий "порядок денний": серфінг на трендах
  • Синергія репутаційних стратегій бізнесу та некомерційних структур
  • Оцінка репутаційних ризиків: практика корпоративного сектора
  • «Портрет» українського PR-фахівця: вчора, сьогодні, завтра
  • Освіта як рушійна сила в корпоративній PR-кар'єрі
  • Як працювати із транснаціональною компанією – п'ять інсайдів для українського бізнесу
  • Технології майбутнього: логіка популяризації
  • Віртуальна і доповнена реальність у PR
  • Соціальні мережі як комунікаційне середовище: оцінка з висоти часу
  • Експертні війни: як розрізнити органічні та інспіровані вкидання негативу
  • Робота з токсичними об'єктами PR-просування
  • Корпоративний шантаж: методи PR-боротьби
  • Стратегії юридичного та PR-захисту репутації: синхронізація в ім'я успіху
  • Пліч-о-пліч у боротьбі за репутацію бізнесу: PR і служба безпеки

Таймінг Активності Спікери
9.00–9.30 Реєстрація, привітальна кава 
9.30–9.50  10 трендів управління репутацією в сучасному світі Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service, доктор економічних наук, політичний консультант
9.50–10.10 Inspiring speech від спеціального гостя
Миколай Тимощук, виконавчий директор найбільшого бізнес-конгломерату UFuture, інвестиційної групи заснованої українським підприємцем Василем Хмельницьким
10.10–10.30  Кризові комунікації. 3 кроки, що змінюють реальність  Олена Зубарєва, керівник PR департаменту Фармак 
10.30–10.50  Синергія репутаційних стратегій бізнесу та некомерційних структур  Марія Андреас, виконавчий директор БФ «Майбутнє Нації» 
10.50–11.10  Influence Marketing: як використовувати блогерів і лідерів думок у PR-комунікаціях і просуванні брендів для аудиторії міленіалів Гліб Байбаєв, Chief Marketing Officer у Romanov Empire 
11.10–11.25  Кава-брейк 
11.25–12.10 «Портрет» українського PR-фахівця: учора, сьогодні, завтра 

Вікторія Єсауленко, директор з маркетингу юридичної фірми «Астерс»

Катерина Ковалевська, голова Європейської HR-асоціації, голова наглядової ради HR-forum

Олена Горячева, начальник відділу комунікацій та зв'язків з громадськістю АТ «ОТП Банк»

Олена Привалова, PR-експерт небанківського фінансового ринку та правового сектору, радник з комунікацій проекту «Судова реформа»

12.10–12.30  Освіта як рушійна сила корпоративної PR-кар'єри  Михайло Шуранов, директор з корпоративних комунікацій ПАТ «Укртелеком» 
12.30–12.50  Як працювати з транснаціональною компанією: 5 інсайдів для українського бізнесу  Олексій Калініченко, керуючий корпоративними комунікаціями «Філіп Морріс Україна» 
12.50–13.10  Технології майбутнього: логіка популяризації   Влад Котов, засновник компанії «Дім роботів»
13.10–13.30 Віртуальна та доповнена реальність у PR Дарина Федько, засновник і керівник компанії WeAR Studio, AR-фанат і VR-ентузіаст
13.30–14.20  Обід 
14.20–14.40  Медіа як четвертий вимір  Євгенія Близнюк, CEO корпорації Corestone 
14.40–14.55 Партнери по бізнесу - партнери по піару Євгеній Дихне, перший заступник генерального директора Міжнародного аеропорту «Бориспіль»
14.55–15.15 Спеціальний гість! Андрій Доманський, телеведучий, шоумен
15.15–15.35 Робота з токсичними об'єктами PR-просування Віталій Максимов, редактор розділу «Авто.ТСН.ua» в компанії «Студія 1+1»
15.35–15.55 Як створити та розкрутити youtube-шоу з унікальним українським контентом Анатолій Анатоліч, український телерадіоведучий, автор програмы "Зе Интервьюер"
15.55-16.15 Корпоративний шантаж: методи PR-боротьби Тетяна Шульга, керівний партнер RED Community
16.15–16.30 Стратегії юридичного та PR-захисту репутації: синхронізація в ім'я успіху Андрій Циганков, адвокат, голова Комітету з питань адвокатської етики НААУ
16.15–16.30 Кава-брейк
16.45–18.00 Пліч-о-пліч у боротьбі за репутацію бізнесу: PR і корпоративна безпека бізнесу

Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service, доктор економічних наук

Анна Лічман, начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ»

Віра Тарасенко, начальник відділу зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Forward Bank

Євген Загорулько, керівник департаменту зі зв'язків із громадськістю «Смарт-Холдингу»

Сергій Погрібний,партнер Sayenko Kharenko, голова правління громадської організації «Асоціація професіоналів корпоративної безпеки України», член Американської спілки промислової безпеки

Іван Герасимович, директор з ризиків та безпеки «Смарт-Холдинг»

18.00–18.25 Дегустація вин від спеціального партнера – Торгового дому Inkerman
18.25–19.30 Церемонія нагородження переможців IV Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВісти». Спеціальний ведучий – Олександр Конрадій
19.30–21.00

After party. Для гостей виступатиме кавер-група EltonClapton