Доповідачі

Ткаченко Віталій

Директор з маркетингу «WOG-ритейл»

Понад 15 років у маркетингу. З 1994 по 2004 рр. працював в українських та міжнародних компаніях на позиціях бренд-аналітика, бренд-менеджера, менеджера групи брендів. П’ять років обіймав посаду заступника директора з продажів та маркетингу компанії «Оболонь», за цей час налагодив системну роботу департаменту маркетингу, брав участь у створенні пивного продуктового портфелю, розробив успішне позиціонування для ТМ «Оболонь», запустив на ринок кілька нових пивних марок без участі рекламних агенцій та використання яскравого креативу. Також в цей період доля ринку пива «Оболонь» збільшилася з 23 до 30%. Згодом в якості маркетинг-директора ГК «Верес» займався розробкою та реалізацією маркетингової стратегії компанії в Росії та Україні. З 2010 року - маркетинг-директор компанії «Оболонь». Керував виводом на український ринок пивних брендів Carling, Zlata Praha, «Ячменный колос», нового бренду в сегменті слабоалкогольних напоїів «Ріо де Мохіто» та ін. Пізніше очолював маркетинговий департамент мережі супермаркетів «ЕКО маркет». З листопада 2013 року обіймає посаду директора з маркетингу компанії WOG-ритейл.