Програма

 
17 травня

Вічні цінності
у вирі подій
Часмря  Тема Cпікери

Макротренди

10.00-10.20 Вітальне слово Оргкомітету

Андрій Ротовський, президент Української PR-ліги, керівник Школи PR Ротовського

Станіслав Наумов, президент Російської асоціації зі зв'язків з громадськістю

10.20-10.50 Світова PR-індустрія: тренди та стандарти Томас Айхеліс, президент Achelis & Partner GMBH Public Relations
10.50-11.10 Влада і бізнес: об'єднання зусиль в ім'я інвестиційного іміджу України Олена Фітье, начальник управління комунікацій з громадськістю Міністерства економічного розвитку і торгівлі
11.10-11.30 Особливості PR-функцій глобального бізнесу Олег Бардяк, фахівець зі зв'язків з громадськістю АВВ Україна

11.30-11.50

 Кава-брейк

11.50-12.10 Світова PR-індустрія: темпи і тенденції розвитку в 2013 р. Даніель Тіч, президент Global Alliance
 PR: від диференціації до кастомізації
12.10-12.30 Бізнес відмінний від бізнесу: моделі PR в багатогалузевому холдингу Євген Загорулько, керівник департаменту зі зв'язків з громадськістю ІГ «Смарт-холдинг»
12.30-13.00 Соціальні мережі – реальний вимір Андерс Остлунд, засновник соціальної мережі Fryday Kyiv, засновник компанії Stella100
13.00-13.20 Просування luxury-брендів  Олена Поліщук, директор зі зв'язків з громадськістю готелю InterContinental Kiev
13.20-14.00 Обід
Є така професія
14.00-14.40 Дискурс «Професія PR-фахівця в Україні: репутація, профілі, компетенції»Дискурс «Професія PR-фахівця в Україні: репутація, профілі, компетенції»

Андрій Ротовський, президент Української PR-Ліги

Андрій Крень, керівник PR-служби компанії «Вітмарк-Україна»

Петро Іванов, начальник відділу корпоративних комунікацій компанії «Київстар»

Ганна Лічман, начальник PR-відділу Корпорації «АТБ»

Олексій Карпов, віце-президент Українкою PR-Ліги, PR-консультант, фахівець з соціологічним і маркетинговим дослідженням

Олена Поліщук, директор зі зв'язків з громадськістю готелю InterContinental Kiev

Ігор Сергєєв, головний редактор газети «БИЗНЕС»

Денис Богуш, президент Bohush Communications

Олексій Кононов, кандидат філософських наук, доцент, начальник відділу маркетингу та корпоративних комунікацій Харківського національного економічного університету

Олексій Шнеєр, психолог-консультант, групаналітік, бізнес-тренер

МодераторОлена Дерев'янко, віце-президент Української PR-ліги, партнер агенції PR-Service
14.40-15.00 Книга як PR-інструмент Іван Степурін, засновник компаній «Самміт-книга» та «Топ-книга»

 Майстер-класи (2 паралельні потоки)

15.00-16.00

Образи як значення: про стилі, дрес-код і правильну фотосесію VIP-героїв

Юлія Горошко, більд-редактор журналу Forbes Україн

Тренінг самопрезентації Олексій Карпов, віце-президент Української PR-Ліги, PR-консультант, фахівець з соціологічних та маркетингових досліджень
16.00-16.20 Кава-брейк
16.20-17.20 Нові стандарти відкритості управління Станіслав Наумов, президент Російської асоціації зі зв'язків з громадськістю
PR в В2В-сегменті Рита Розен, директор з розвитку бізнесу ЮК «Ільяшев і Партнери»
17.20-18.20 PR інструменти залучення інвестицій Денис Богуш, президент Bohush Communications
Контент-маркетинг. Лідогенерація Станіслав Шум, генеральний директор Top Lead
18.30 Вечеря, вечір відпочинку

 
18 травня

Вічні цінності
у вирі подій
Часрре Тема Cпікери

Нова комунікаційна реальність

10.00-10.20 Вітальне слово Оргкомітету

Андрій Ротовський, президент Української PR-ліги, керівник Школи PR Ротовського

Олена Дерев'янко, віце-президент Української PR-ліги, партнер агенції PR-Service

10.20-10.40 Вперед, у майбутнє: огляд технологічних інновацій, які змінюють PR-ринок Денис Довгополий, співзасновник і керуючий партнер BVU Group
10.40-11.00 Чи буває PR на транспорті? Шорена Кікнадзе, директор Media Sales Group
11.00-11.20 Управління репутацією телеком-оператора Петро Іванов, начальник відділу корпоративних комунікацій компанії «Київстар»

11.20-11.40

 Кава-брейк

 Історії ризик-тейкерів українського медіабізнесу
11.40-12.00 Ділова «щоденка» в посткризовій Україні: ризик на межі фолу або шанс із тисячі? Олександр Бердинських, шеф-редактор щоденного ділового видання «Капітал»
12.00-12.20 Загальнонаціональні горизонти комунальних ЗМІ Саманта Бопан, заступник головного редактора газети «Вечірній Київ»
12.20-12.40 Тенденції українського ринку ЗМІ Ігор Гужва, генеральний директор і головний редактор газети «Вести»
12.40-13.10 Соціальні медіа: що змінюється, а що залишається стабільним Пол Ніланд, генеральний директор PAN Publishing
13.10-13.30 Нова комунікаційна реальність  Михайло Подоляк, шеф-редактор інтернет-видання «Обозреватель»
13.20-14.10 Обід
Клуб інтернаціональної дружби
14.10-14.40 Особливості східного PR Катерина Семенова, засновник і керівник Центру східного розвитку та культури «Sakura Matsuri», президент Лінгвістичною корпорації «Chilli»
14.40-15.10 Образ Японії – стиль на межі виклику. Японський кіт Мару – модель для PR одягу Олена Олійник, провідний дизайнер японського одягу Brima d'Espoina

 PR-Weekend

15.10-15.30

Як за допомогою соціального PR залучити інвестиції

Андрій Крень, керівник PR-служби компанії «Вітмарк-Україна»

15.30-15.50

Соціальні програми – драйвер ефективності бізнесу

Руслан Краплич, експерт з розвитку благодійництва та корпоративної соціальної відповідальності, головний редактор журналу «Вісник благодійництва»

15.50-16.10 Жива комунікація: екологія та шоу, драйв і ще дещо Ксенія Мацкевич, керуючий партнер компанії PR-Prime
16.10-17.00 Майстер-клас з виготовлення листівок з елементами орігамі, каліграфії та сумінагаші Богдан Жайворонок, майстер паперу світового класу: орігамі, кірігамі, манігамі, осіборі
17.00 Церемонія закриття (келих вина, фото на пам'ять)