Програма

 
2 квітня 2015

Мистецтво танцювати
під дощем

Наш Фестиваль для тих, хто бажає:

  • розуміти, які PR-інструменти та PR-технології сьогодні найбільш ефективні;
  • успішно працювати за фахом на своєму нинішньому робочому місці в умовах «падаючого» ринку праці;
  • поліпшити свої кар'єрні перспективи, незважаючи на складнощі військового часу;
  • зберегти психологічне здоров'я та ясномислення у світі, який необоротно змінився.

Таймінг
Активності Спікери
09.30-10.00 Реєстрація учасників
10.00-10.10 Вітальне слово Оргкомітету Керівництво Української PR-Ліги
10.10-10.35 Keynote. Історія медіауспіху Борислав Береза, народний депутат України
10.35-10.45 Keynote. Нова комунікаційна реальність Олена Дерев'янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service
10.45-11.05 PR-досвід компанії-лідера: ефективні PR-рішення та корисні KPI Євген Загорулько, керівник PR-служби Смарт-Холдінг
11.05-11.40 Шкідливі поради з Media Relations: як гарантовано зіпсувати відносини зі ЗМІ 

Ніна Міщенко, головний редактор порталу «Асоціація рітейлерів України», екс - замшефредактора журналу Forbes Україна

Дарія Ісакова, редактор журналу Forbes Україна, головний редактор журналу Forbes Woman

11.40-11.55 Кава-брейк
11.55-12.15

Базова роль бізнесу під час війни

Наталя Ємченко, директор із зв’язків з громадськістю та комунікацій Групи СКМ

12.15-12.35 Конфліктний PR – прикмета часу Захар Чистяков, керуючий партнер агентства конфліктного PR  /PR i Z/ (скайп-включення)
12.35-12.55 Правда про війну та комунікації військового часу: погляд ЗМІ Дмитро Філімонов, журналіст «17 канал»засновник Київ-Донбас-Тасс (скайп-включення)
12.55-13.55 Перерва на обід
13.55-14.40 КСВ у воєнний час: що робити і як досягти успіху

Світлана Любченко, менеджер із зовнішніх комунікацій Platinum Bank
Марина Гриценко, спеціаліст з проектів корпоративної соціальної відповідальності Platinum Bank
Олена Шрамко, головний редактор та керівник порталу kontrakty.ua, координатор проекту «Гвардія КСВ» (2012-2014 рр.)

14.40-15.30 Як просувати позитивний образ України: fashion case

Казбек Бектурсунов, глава міжнародної групи компаній LMG group
Дар'я Шаповалова, засновник і креативний директор міжнародного тижня моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days в Києві

15.30-15.50 Внутрішні комунікації: як зберегти працездатність персоналу під час військових дій та невизначеності

Олена Плахова, директор з корпоративних комунікацій CORUM Group

15.50-16.10 Через призму «блакитного екрану»: навички створення відеоконтенту і поведінки перед камерою Семен Случевськийвиконавчий продюсер, редактор культурологічних програм телеканалу «Глас»
16.10-16.30 Self-promo для PR-фахівців Вікторія Єсауленко, директор з маркетингу ЮФ «Астерс»
16.30-16.45 Кава-брейк
16.45-18.00

Ринок праці для PR-фахівців 

(панельна дискусія)

Ольга Лондон, керуючий партнер I-Co Group, коуч-консультант, фасилітатор

Ігор Кабузенко, директор українського офісу Ward Howell, експертів в області пошуку топ-менеджерів і незалежних директорів в Україні

Євгенія Руженцева, директор з розвитку бізнесу видавництва «Юридична практика»

Олена Архіпова, керівник проекту «КоучБюро-Персональний розвиток»

Євген Сміюха, партнер та виконавчий директор Адвокатської фірми «Династія»

Ольга Степовик-Шиман, директор з розвитку бізнесу Адвокатської фірми «Династія»

Модератор: Олена Дерев'янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service

18.00-18.20 Бренд-журналістика. Спеціальні проекти Ірина Сердюк, комерційний директор тижневика «БИЗНЕС»
18.20-18.40 Померти не можна врятувати: неформальні комунікації на банківському ринку під час кризи Наталія Кононенко, керуючий партнер групи компаній NOKs fishes
18.40 Презентація Рейтингу якості управління репутацією

Церемонія нагородження переможців

Келих шампанського