Програма

 

XV МІЖНАРОДНИЙ PR-ФЕСТИВАЛЬ

Тема року: «Комунікації в епоху постправди» http://www.chytomo.com/ (Постправда – post-truth слово року в 2016 р. – визнано Оксфордським словником)

Слоган: «Мистецтво танцювати під дощем»

XV Міжнародний PR-Фестиваль:

  • Суспільна свідомість у світі за межею правди
  • Функціонал PR-фахівця у компаніях різних бізнес-моделей. Внутрішньокорпоративна взаємодія PR-служби
  • Еліти, експерти, лідери думок як візаві PR-фахівця
  • Робота з репутаційними ризиками. PR-супровід затяжних корпоративних конфліктів
  • Персональний PR перших осіб: ефективні прийоми
  • Віртуальний світ: можливості розвитку та загрози приватності
  • Організація роботи PR-команд: згладжування кутів, культивування талантів, технології генерації ідей
  • Потенціал зростання корпоративних ЗМІ
  • Аналітичне забезпечення приймання управлінських рішень у PR
  • Галузеві особливості PR

Таймінгг Активності Спікери
09.00-09.30 Реєстрація учасників 
Світ за межею правди
09.40-10.15 Феномен постправди та його вплив на суспільство Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service, доктор економічних наук, політичний консультант
10.15-10.35 Топ-10 трендів PR Валентин Королько, д.ф.н., професор, завідуючий кафедрою теорії і методики зв’язків з громадськістю Національного університету «Києво-Могилянська академія»

10.35-10.55

Потенціал використання Big Data і психометричних методів досліджень у масових комунікаціях

Володимир Лозовий, CEO в TheRespo

10.55-12.10

Технології FactCheck і вірогідність інформації ЗМІ (панельна дискусія)

Денис Безлюдько, директор з розвитку інтернет-проекту Realist

Ігор Дармостук, шеф-редактор порталу «КиевВласть»

Олександр Клімашевський, незалежний експерт

Дмитро Касьянов, політтехнолог

Світлана Крюкова, заступник головного редактора сайту Strana.ua

Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу каналу «1+1»

12.10-12.25

Кава-брейк

Стратегія і тактика управління репутацією: обов'язкова програма

12.25-12.45

Добрими справами прославитися не можна. Точніше можна, але це дуже дорого

Віталій Ткаченко, директор з маркетингу «WOG-ритейл»

12.45-13.05

Репутація банку з урахуванням галузевих ризиків

Анастасія Римарчук, керівник прес-офісу НАБУ

13.05-14.00

Лідери думок: вплив дійсний та уявний

Віталій МалецьCEO проекту Publicfast

Світлана Кузьменко, редактор ТСН.ua

Як знайти підхід до відеоблогера

Микола Рогинець, маркетинг-директор AIR

14.00-15.00

Обід

15.00-15.20 Коли бренд робить світ кращим, чи помічає це споживач?

Жанна Білоус, cпеціаліст з коммунікацій Nielsen в Україні

15.20-15.40

Управління онлайн-репутацією

Григорій Маленко, керуючий партнер агентства комплексного управління онлайн-репутацією SERM

15.40-16.00

PR-стратегія очима першої особи

Віталій Опанасюк, співвласник і СЕО сервісної компанії Impel Griffin (http://forbes.net.ua/)

16.00-16.20

Уриваючи з корита олігархів: уроки PRбаттлів навколо платника податків № 1 в Україні

Володимир Гайдаш, керівник служби комунікацій ВАТ «Укргазвидобування»

Лариса Поліщук, керівник відділу зовнішніх комунікацій ВАТ «Укргазвидобування»

16.20-16.35

Кава-брейк

Стратегія і тактика управління репутацією: довільна програма

16.35-16.55

Управління репутацією у мультибрендовій компанії

Альона Кобозєва, PR-директор Bayadera Group

16.55-17.10

Обличчя «Першої особи» – IPO на 100 %

Світлана Лисенко, засновник та керівник клініки медичної косметології ESTHEL, сенатор Європейського Економічного Сенату

17.10-17.25

Імідж-дизайн як важлива складова при формуванні репутації особистості

Ольга Стойчева, керівник РА Veresk Media

17.25-17.45

Ідеальний тандем: хімія між брендом та селебріті

Аліна Кобець, діджитал-менеджер L'Oréal Ukraine

Тетяна Жиліна, бренд-менеджер ТМ Maybelline New York

17.45-18.05

Розважальний телеконтент і бренди

Світлана Лобко, продюсер StarLight Brand Content (StarLight Media)

18.05-18.20

Келих шампанського

18.20-20.00

Церемонія нагородження переможців III Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти»