2020

Програма

 

9:30–10:00

Реєстрація. Welcome coffee

 

10:00–10:10

Keynote speech. Управління репутацією: ілюзія безоплатності

Олена Деревянко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service

 

10:10–10:30

Репутація під ударом. Огляд PR-cкандалів

Олександр Дубінський, народний депутат України, заступник голови Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики

 

10:30–10:50

Critical thinking speech. Скільки грошей матиме бізнес у 2020 році

Віталій Шапран, член Ради Національного банку України

 

Інвестиції в репутацію

10:50–11:30

«Рука, що дає». Панельна дискусія. Ексклюзивні відеодумки публічних персон про репутацію:

Олександр Ярославський, власник DCH

Олександр Шевченко, народний депутат України

Ніна Домбровська, СЕО Henkel

Андрій Худо, співзасновник iFest

Микола Тищенко, ексресторатор, народний депутат

Юрій Корявченков, актор, телеведучий (відомий ще як «Юзик»), народний депутат

Модератор: Олена Деревянко

Коментарі експертів:

Катерина Петрова, екс-начальник управління реклами та зв'язків із громадськістю «Сбербанку»

Олена Обухівська, менеджер з комунікацій Arricano Real Estate Plc

Олена Морозователеведуча ранкового шоу "112 хвилин" на телеканалі "112 Україна".

 

11:30–12:00

Управління корпоративною репутацією: актуальні технології та PR-анахронізми

Шанталь Боумен-Бойлз, керівний партнер у Finn Partners (Великобританія)

 

12:00–12:15

Coffee-break

 

12:15–12:35

Як поділити гроші між маркетингом і PR на благо компанії

Вікторія Зима, CMO SAGA Development

Наталія Рева, PR-директор SAGA Development

 

12:35–12:55

Як довести фінансовому директору, що гроші будуть витрачені не даремно

Тетяна Черненко, Chief Customer Officer / директор з роботи із клієнтським досвідом  Watsons Ukraine

 

12:55–13:25

Новини зі світу PR-метрик і KPI: вимір ефективності в умовах турбулентності

Шимон Сікорський, CEO та засновник агентства Publicon, експрезидент Польської асоціації зі зв’язків із громадськістю

 

13:25–13:55

Загнати під плінтус, або Майбутнє українського інформпростору (аналіз законопроєктів щодо регулювання роботи медіа)

Сергій Ганін, медіаюрист, адвокат

Коментарі медіаекспертів

 

14:00–15:00

Обід

 

Інновації в імя ефективності

15:00–15:20

Telegram-бум: тимчасово чи назавжди?

Тарас Ковальчук, засновник  проєкту «Чесний Трип», співзасновник проєкту «Неформальне  “О”», співвласник Telegram-каналу What the flight

 

15:20–15:40

UGC (User Generated Content) playbook 2020

Дмитро Зінченко, Head of digital у Philip Morris

 

15:40–16:10

Нові цільові аудиторії PR-активності часів digital native

Євген Григор’єв, SMM Head «Алло» і Xiaomi Ukraine, популярний блогер

 

Завтра буде краще?

16:10–16:30

Edutainment: освітні серіали з участю експертів і селебріті замість класичних online-курсів

Валерія Іонан, заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції

 

16:30–16:50

Аналітика в PR: нові інструменти моніторингу інфополя

Владислав Скрипник, проджект-менеджер компанії "Центр консалтинг"

 

16:50–17:10

Екологічний фетишизм: хайпи й екологічна відповідальність

Людмила Циганок, президент Професійної асоціації екологів України

 

17:10–17:20

Підведення підсумків Міжнародного PR-Фестивалю – 2020

 

17:20–17:30

Family photo. Келих шампанського

 

17:30–18:30

Церемонія нагородження переможців VI Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти».

Ведучий: Андрій Доманський, радіо- і телеведучий, шоумен