Новини
Оргкомітет XV Міжнародного PR-Фестивалю затвердив програму Фестивалю-2017
Оргкомітет XV Міжнародного PR-Фестивалю затвердив програму 2017 року. Майбутній форум, що, як уже повідомлялося, буде присвячений темі «Комунікації в епоху постправди», пройде в одноденному форматі й традиційно збере на своєму майданчику яскравих представників професійної спільноти та суміжних галузей.
Голова XV Міжнародного PR-Фестивалю Олена Дерев’янко: «Ми спостерігаємо за тим, як деформується комунікація, з якою легкістю відбувається підміна понять і яких вражаючих результатів можна досягти, вміло граючи на струнах ницих (а іноді й високих) почуттів та емоцій. Наше головне завдання в обставинах, що склалися, зводиться до того, щоб не дати цьому «селевому потоку» змити себе у прірву. Для цього потрібно виконувати свою роботу максимально ефективно, а головне – залишатися на боці здорового глузду».
XV Міжнародний PR-Фестиваль відкриє виступ віце-президента Української PR-Ліги, партнера агентства PR-Servicе Олени Дерев’янко на тему «Феномен постправди та його вплив на суспільство». Далі у ранковому блоці «Світ за межею правди» заплановано виступ відомого політичного консультанта Олексія Сітнікова «PR та долі людей і компаній» та обговорення теми психометричних змін у PR в рамках доповіді Володимира Лозового (СЕО у TheRespo). Наступною відбудеться панельна дискусія «Технології FactCheck і достовірність інформації ЗМІ», в якій візьмуть участь директор з розвитку проекту Realist Денис Безлюдько; шеф-редактор порталу «КиевВласть» Ігор Дармостук; незалежний діджитал-експерт Олександр Клімашевський; політичний консультант Дмитро Касьянов; заступник головного редактора сайту Strana.ua Світлана Крюкова та директор зі стратегічного маркетингу «1+1 медіа» Олена Мартинова.
У другій частині ранкового блоку йтиметься про ключові моменти стратегії й тактики управління. Віталій Опанасюк, співвласник та СЕО найбільшої вітчизняної клінінгової компанії Impel Griffin (http://forbes.net.ua/), поділиться своїм баченням логіки побудови ефективної системи управління корпоративною репутацією. Нюанси інтеграції маркетингу та PR будуть розглянуті на прикладі практичних ситуацій з життя операторів FMCG-ринку. Секрети ефективної взаємодії з лідерами громадської думки розкриють керівник із комунікацій проекту Publicfast Віталій Малець, редактор ТСН.ua Світлана Кузьменко та маркетинг-директор АIR Микола Рогинець.
Післяобідній блок фестивальної програми буде присвячений ефективним PR-рішенням у різних галузях та актуальним тенденціям. Про ставлення споживачів до КСВ-активностей компаній розповість Жанна Білоус, спеціаліст з комунікацій Nielsen в Україні, а про специфіку роботи з репутацією в Інтернеті – Григорій Маленко, керуючий партнер агентства SERM. Крім цього, спікери Фестивалю представлять до уваги аудиторії низку актуальних корпоративних PR-кейсів, присвячених вирішенню бізнес-завдань у фармацевтичній індустрії, ритейлі, девелопменті та банківському секторі.
Хедлайнери заключної частини форуму заглибляться у найменш відомі професійній спільноті, але високо затребувані сфери знань. Виступ PR-директора Bayadera Group Альони Кобозєвої буде присвячений організації роботи PR-команди; зірки української косметології Світлани Лисенко та стиліста Ольги Стойчевої – іміджу перших осіб. І, нарешті, Аліна Кобець, діджитал-менеджер L’Oreal Ukraine, та Тетяна Жиліна, бренд-менеджер ТМ Maybelline New York, познайомлять аудиторію з історією успішного використання YouTube-каналу для комунікації зі споживачами. А продюсер StarLight Brand Content Світлана Лобко занурить у таємничий світ телебачення та розповість про те, як промоспеціалістам знайти у ньому правильне місце для своїх підопічних брендів.
Фінальним акордом XV Міжнародного PR-Фестивалю стане презентація підсумків і церемонія нагородження переможців III Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» (http://repactiv.com.ua/). Зараз відбувається процес формування лонг-листа учасників і голосування журі за номінаціями, де формування вже завершено. Результати Рейтингу-2017 будуть опубліковані на початку квітня поточного року в найстарішому вітчизняному діловому щотижневику «Бизнес».
Нагадаємо, XV Міжнародний PR-Фестиваль традиційно проводиться під егідою Української PR-Ліги, а його генеральним організаційним партнером виступає агентство PR-Service, яке багато років займає лідируючу позицію на українському ринку PR-послуг.