Новини
Піарщики танцюють під твою дудку (спецпропозиція для креативних PR-агенцій)
Організатори фестивалю роблять досить незвичну пропозицію PR-агенціям, котрі не бояться дивувати. Ви маєте можливість змусити всю професійну тусовку танцювати не тільки під свою дудку, але й під баян, і під бубен, і під праску.
Програмою фестивалю передбачено проведення двох вечорів відпочинку, під час яких учасникам запропонують різноманітні наїдки, напої, можливість неформального спілкування, а також… Ми пропонуємо ВАМ продовжити попередню фразу і виступити співорганізаторами загального дозвілля. Ви можете згенерувати та провести будь-які активності, які урізноманітнять фестивальні вечори, а заразом допоможуть вашій компанії реалізувати власні цілі (продемонструвати свій рівень потенційним клієнтам, знайти майбутніх субпідрядників, втерти носа конкурентам, оцінити власні сили і таке інше).
Ваша фантазія нічим не обмежена. В якості активностей можуть розглядатись:
- музичні номери з дудками, бубнами та прасками;
- бардівські танці про нелегку долю піарщика;
- креативні презентації власної агенції;
- інтелектуальні мохіто-паті;
- флеш-моб «пиво – риба – мордобій» і т. інш.
Організатори фестивалю розглянуть усі без винятку креативні пропозиції. Автори тих ідей, які здадуться нам найбільш доречними в рамках заходу, отримають можливість реалізувати задумане під час Х Міжнародного PR-фестивалю.