Новини
Постійна «запара» піарника: вихід є
На XIV Міжнародному PR-Фестивалі виступить бізнес-психолог, письменник, автор бестселера «Busy» Тоні Кребб (США)
Багато думати і швидко приймати правильні рішення. Сьогодні це зобов'язаний робити кожен, хто працює в сфері PR-послуг. Але життя професійного піарника подібне замкнутому виру, який буквально засмоктує тебе, наче трясовина. Постійні дзвінки, зустрічі, переговори, консультації, нескінченний потік смс, повідомлень в Viber, WhatsApp та інших месенджерах, переповнений e-mail і ні хвилини спокою. Роботодавці і клієнти не можуть терпіти зволікань, вони чекають від піарника постійної роботи в режимі 24/7. У таких умовах його стан можна описати всього лише одним словом – «запара».
Як професійному PR-фахівцю у цьому нескінченному режимі багатозадачності знайти час для звичайного життя, сім'ї, хобі або відпочинку? Секрети вирішення цієї проблеми повідає Тоні Кребб – бізнес-психолог, письменник, автор бестселера «Busy». Пан Кребб багато часу присвятив питанню вивчення психології «людини, що працює». Він знає, як змінити поведінкові і розумові стереотипи, допомогти людям вийти із замкнутого кола «вічної зайнятості», навчитися думати і діяти поза звичними стандартами, щоб досягати кар'єрних успіхів, просувати свої компанії вперед і при цьому жити повноцінним життям. Про це, власне, він і написав свою книгу «Busy».
Його доповідь: «Як PR-професіоналу вижити в світі месенджерів? Рецепт від експерта» приємно здивує, і, безсумнівно, порадує кожного піарника.
Нагадаємо, що Фестиваль традиційно проводиться під егідою Української PR-Ліги, а офіційний організаційний партнер – Агентство PR-Service.
Програма: http://pr-festival.com.ua/ua/programm.
Реєстрація учасників: http://pr-festival.com.ua/ua/conditions.