Новини
Репутація Arricano як КСВ девелоперської компанії: кейс ТРК «Проспект»
У Національному рейтингу якості корпоративної репутації «Репутаційні АКТИВісти – 2020» Arricano увійшла до п’ятірки кращих компаній на ринку будівництва та девелопменту, набравши 197,43 бала. Експертне журі оцінювало учасників за такими показниками, як репутаційна стабільність, іміджевий капітал корпоративної соціальної відповідальності, медіаактивність, інноваційний підхід та антикризова стабільність.
Arricano будує торговельно-розважальні центри у Києві та регіонах й управляє ними. Кожен ТРЦ має своє бренд-позиціонування, що відповідає портретам цільових аудиторій, їхнім соціальним і шопінг-запитам, а самі об’єкти інтегровані в інфраструктуру міста та слугують потребам ком’юніті.
Репутація ТРЦ Arricano формується через сприйняття бренда та його цінностей, зважаючи на комфорт під час перебування, а також завдяки добрим справам.
Упродовж 2021 року у ТРК «Проспект» було реалізовано понад 20 соціальних проєктів, серед яких – просвітницький проєкт для педагогів Teachers’ Self Upgrade, «Щедрий забіг» і збір донацій для фонду «Бачити серцем» на платформі Kind Challenge, Meet & Talk на тему відповідального батьківства, ярмарок соціальних підприємств «Від мене для усіх».
Тому «Проспект» у top-of-mind, адже гості торговельного центру долучаються до КСВ-проєктів. У цьому і полягає конкурентна перевага ТРЦ – місця, де можна згенерувати ціннісну ідею й об’єднати навколо неї однодумців у гармонійному офлайновому просторі.
«Актуальні тренди репутаційного менеджменту тісно пов’язані з напрямами трансформації суспільного життя та суспільних стосунків. (…) Пандемія завтра, на жаль, не завершиться, вакцина – не панацея, і нинішні зміни у способі життя людства можуть затриматись надовго, а то й назавжди. Це не означає зниження рівня турбулентності зовнішнього середовища бізнесу – невизначеність лишається та зростає: до вже зрозумілих трендів додаються нові. Тому наступний рік підштовхне напрацювати нові, більш досконалі практики управління репутацією», – зазначила Олена Дерев’янко, голова оргкомітету Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» та віцепрезидентка Української PR-Ліги.
За підсумками минулорічного рейтингу Arricano посіла перше місце, отримавши 221,75 бала за якість управління корпоративною репутацією. Однак 2020-й для девелоперів, які управляють торговельними центрами, став складним роком, адже 30% часу (а це понад 90 днів) їхня діяльність підпала під державні обмеження в роботі ТРЦ і локдаун. Відтак як Arricano, так й іншим гравцям сегмента ринку доводилося спільно відстоювати галузеву позицію стосовно безпечного перебування відвідувачів у торговельному центрі. Тим часом Arricano інвестувала в інформаційну кампанію, КСВ і доброчинні проєкти.
У цьому рейтингу журі аналізувало всі компанії, які дотичні до будівельної галузі: виробників будматеріалів і проєктувальників, консалтерів і девелоперів, а також галузеві громадські організації.
«У забудовників багато стейкхолдерів: від потенційних покупців до міських чиновників. Усім не догодиш. Саме через це ринок будівництва та нерухомості – безмежне море можливостей і відкриттів, експериментів і нових стратегій стосовно роботи з репутацією», – наголосила Ольга Соловей, CEO URE Club і видавчиня профільних медіа Property Times і 3m2.ua.
«Минулого року ми сфокусувалися на підтримці та просуванні наших орендарів. Оскільки репутація – то не лише про довіру, а й про взаємодопомогу. Наприклад, реалізували комунікаційний проєкт із операторами фудкорту та кінотеатром у ТРК «Проспект» – MOOD plus FOOD, щоб підсилити попит на споживання їжі поза домом. Це супроводжувалося раціональними й емоційними повідомленнями, гастрономічною виставкою, креативними комунікаціями, розіграшем квитків у кіно. Особливим був проєкт Art & Fashion, який ми провели у ТРК «Проспект» і ТРЦ «РайON», щоб привернути увагу до моди, сучасних брендів і потреби вдосконалення власного стилю», – розповіла Анна Чуботіна, СЕО Arricano.
«2020-й вплинув на те, що звернення до органів влади й антикризові комунікації перетворились із випадкових повчальних кейсів на стійке явище. Цей рік мотивував постійно по-новому працювати із зовнішньою та внутрішньою аудиторіями, адже вже неодноразово наші плани змінювалися ледь не в останню мить, зважаючи на впровадження локдаунів. Рейтинг «Репутаційні АКТИВісти» показав, хто найкраще проявив себе в таких непростих умовах», – зауважила Олена Обухівська, директорка із комунікацій Arricano.
Компанія Arricano вдячна організаторам Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти», експертам та інвестаналітикам, головним редакторам і журналістам, які оцінювали девелоперів і виставляли свої бали.
Генеральним партнером рейтингу виступила юридична компанія Asters, а аналітичним – сервіс моніторинг LOOQME, який також надає свої послуги Arricano.