Новини
Затверджено програму XIII Міжнародного PR-Фестивалю
Затверджено програму XIII Міжнародного PR-Фестивалю «Мистецтво танцювати під дощем». У 2015 році, з урахуванням непростого поточного моменту, всі заходи майбутнього форуму компактно укомплектовані в один день.
Основні акценти на цьогорічному фестивалі будуть зміщені в бік особливостей PR-активності в умовах економіки, що обвалюється і хиткого миру. У той же час єдиний фестивальний день обіцяє бути інформативним і в більш широкому сенсі.
XIII Міжнародний PR-Фестиваль відкриє традиційне привітання Оргкомітету.
Теми ранкового блоку:
- Історія медіауспіху
- Нова комунікаційна реальність
- PR-досвід компанії лідера: ефективні PR-рішення і корисні KPI
- Шкідливі поради з Мedia Relations: як гарантовано зіпсувати відносини зі ЗМІ
Далі програму форуму продовжить блок виступів, об'єднаних темою №1 для України – темою війни:
- Конфліктний PR – прикмета часу
- Правда про війну в комунікаціях військового часу
- КСВ у воєнний час: що робити і як про це говорити
Друга частина фестивального дня буде не менш насиченою. У програмі:
- PR на експорт: досвід просування українських брендів за кордоном
- Правда про бойкот
- Внутрішні комунікації: як зберегти працездатність персоналу під час військових дій і невизначеності
У фінальному блоці мова піде про ідентифікацію та самоідентифікацію PR-фахівців
- Через призму «блакитного екрану»: навички створення відеоконтенту і поведінки перед камерою
- Self-промо для PR-спецалістів
- Ринок праці для PR-фахівців (круглий стіл)
Заключну риску під робочою програмою підведе доповідь на тему «Бренд журналістика. Спеціальні проекти ».
Завершиться XIII Міжнародний PR-фестиваль презентацією та нагородженням переможців нового проекту – рейтингу якості управління репутацією «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВісти».
Нагадуємо, що XIII Міжнародний PR-фестиваль пройде 2 квітня 2015 в конференц-залі київського готелю Radisson Blu. Ініціатор фестивалю – Українська PR-Ліга. Офіційний організаційний партнер – Агентство PR-Service.