Новини
«XV Міжнародний PR-Фестиваль відбудеться 12 квітня 2017 р.» – Олена Дерев'янко
Сьогодні голова Оргкомітету та ідейний натхненник Міжнародного PR-Фестивалю Олена Дерев'янко оголосила тему і дату проведення цієї популярної професійної події. Лейтмотивом програми PR-Фестивалю-2017 стануть «Комунікації в епоху постправди», а відбудеться форум 12 квітня 2017 р.
«Post-truth (постправда) – слово 2016 року за версією Оксфордського словника. Воно напрочуд точно відповідає духу часу періоду деформації ціннісних шкал і розмивання соціальних норм і означає, що перед світом у цілому і комунікаційною індустрією зокрема поставлені не просто окремі нові виклики, а потреба у переосмисленні реальності як такої», – каже Олена Дерев'янко.
Традиційно в фокусі уваги Міжнародного PR-Фестивалю знаходяться актуальні тренди, успішні приклади PR-просування брендів і роботи з репутаційними ризиками, комунікація бізнесу і влади та багато іншого.
До числа базових тем обговорення на Фестивалі-2017 увійшли такі:
- український вимір глобальних тенденцій індустрії PR;
- бізнес-процеси репутаційного менеджменту;
- оцінка потенціалу каналів комунікації і особливості їх використання;
- функціонал PR-фахівця в компаніях різних бізнес-моделей;
- проекти соціального впливу;
- аналітичні дослідження в PR;
- робота з репутацією «перших осіб»;
- віртуальний світ: можливості комунікації, загроза приватності;
- еволюція корпоративних ЗМІ;
- організація роботи PR-команд;
- PR-вподобання держструктур та їх ефекти для бізнесу;
- галузеві особливості PR тощо.
Конкретизувати тематику окремих виступів і оголосити імена спікерів Оргкомітет планує із наближенням дати події.
«Міжнародний PR-Фестиваль примітний тим, що на його майданчику ведеться відкритий діалог про проблеми суспільства і галузі, здійснюється моніторинг інновацій та пошук опорних точок для прийняття ефективних рішень, відбувається обмін дійсно успішним досвідом. Що в результаті дозволяє учасникам не тільки «звірити годинники» та отримати нові знання та й знайомства, а ще й намалювати для себе таку лоцманську карту на наступний рік, яка допоможе досягти успіху в діловому та приватному житті», – підкреслює Олена Дерев'янко.
Як відомо, Міжнародний PR-Фестиваль відбувається щорічно під егідою Української PR-Ліги. Проект має найбільш тривалу історію проведення серед усіх заходів комунікаційної індустрії – 15 років. Останніми роками його девіз – «Мистецтво танцювати під дощем». Організатори позиціонують цей форум як «найяскравішу і найчеснішу PR-подію». Традиційно офіційним організаційним партнером Фестивалю виступає агентство PR-Service.