Новини
Звернення Оргкомітету ХVІII Міжнародного PR-Фестивалю
Дорогі друзі!
Із величезним задоволенням хочу повідомити вам, що цього року XVIII Міжнародний PR-Фестиваль відбудеться на початку весни – 5 березня 2020р. Отже, чекати залишилося недовго і наша звична розкіш спілкування розумних людей вже не за горами!
Останніми роками ми багато говорили про епоху постправди, репутаційні виклики й адекватні моделі реагування на них, які може запропонувати PR-співтовариство, про інноваційні інструменти та вічні сенси.
Але для того, щоб яскраві проєкти, які створюють і зміцнюють цільову репутацію компаній, втілювалися в життя, потрібні ресурси. Не просто інтелектуальні, людські, організаційні, часові, а цілком земні (які за всім перерахованим стоять і коштують багато) – фінансові, що обчислюються в загальному (грошовому) еквіваленті.
Дотримуючись цієї логіки, девіз Фестивалю-2020 ми сформулювали так: «А без грошей можна?» Блакитна мрія будь-якого замовника – безвитратний репутаційний менеджмент. Як у глузливій приказці, яка нас надихнула і є популярною серед підприємців: «З грошима кожен дурень зможе, а ти без грошей спробуй». Саме цю мрію-ілюзію ми будемо препарувати 5 березня зі смаком і предметно. Не тому, що не віримо в безоплатність пабліситі, силу лідерів думок, вірусний контент і PR-проєкти із zero-бюджетом. Усе це є, але як стихійний калейдоскоп чи разова феєрія, а не як комплексний бізнес-підхід. Ефективне управління репутацією – це складна і багатокомпонентна система, яка потребує ресурсної бази. І в остаточному підсумку навіть найощадливіший (lean) репутаційний менеджмент завжди можна оцінити в грошових знаках.
Послуговуючись цією логікою, ми вирішили присвятити XVIII Міжнародний PR-Фестиваль таким опорним темам:
- Інвестиції в репутацію: скільки й куди спрямувати
- Як ефективно фінансувати корпоративні PR-активності
- Як поділити гроші між маркетингом і піаром на благо компанії
- Як довести фінансовому директору, що гроші будуть витрачені не даремно
- Новини зі світу PR-метрик і KPI: вимір ефективності в умовах турбулентності
- Майбутнє українського інформпростору: нове законодавче регулювання й ініціативи
- Репутація під ударом і прагматична антикриза
- Інновації в ім'я ефективності: як мати користь від Telegram-буму, приручити USG-контент і одержати об'єктивну картину інфополя
- Нові покоління — нове обличчя цільових аудиторій, феномен digital native стейкхолдерів
- Сталий розвиток і екологічний хайп
- Певна, що буде, як завжди, яскраво, душевно, інформативно, корисно та приємно.
До зустрічі!