Новини
Міжнародний PR-Фестиваль присвячено пошукам відповідей на репутаційні виклики, які стоять перед бізнесом
Робота з репутаційними викликами для компаній і публічних осіб — центральна тема XVII Міжнародного PR-Фестивалю (www.pr-festival.com.ua). На цей знаковий міжгалузевий захід індустрії комунікацій протягом багатьох років щорічно ми збираємо понад 200 провідних українських і закордонних професіоналів у сфері корпоративного та продуктового PR, GR і IR, КСВ, маркетингу, медіа та digital. У нас завжди виступають яскраві спікери, точиться жваве обговорення свіжих новин і тенденцій. А головне – відбувається безперервний пошук ефективних технологій роботи з репутацією, що забезпечують творче спілкування між бізнесом, владою, суспільством, споживачами та ключовими стейкхолдерами.
Цього року гості нашого Фестивалю зберуться в «чистий четвер» 25 квітня у Гранд Холі готелю «Хрещатик».
Традиційно кожен Фестиваль відкриває keynote speech Олени Дерев’янко – голови Оргкомітету, партнера агентства PR-Service, віце-президента Української PR-Ліги, авторитетного вченого-методолога й одного із найбільш успішних і відомих PR-практиків. Вона проведе «інвентаризацію» найважливіших для бізнесу сучасних репутаційних челенджів і запропонує ідеї роботи з ними. «Ми живемо та працюємо в настільки цікавий час, що кількість і різноманітність викликів, які виникають у процесі технологічної революції та соціально-економічної турбулентності, змінили уявлення про управління репутацією. Як? Про це й поговоримо на PR-Фестивалі-2019», – розповідає Олена Дерев’янко.
Потім буде мотиваційна промова про особистий досвід челендж-менеджменту Макса Бахматова, що не потребує представлення і є керівним партнером UNIT.City та головою правління Radar Tech.
Ранкова панельна дискусія збере керівників популярних мас-медіа різних форматів, таких як 5-й канал, segodnya.ua, ІА «Українські Новини», журнал «VIVA!». Передбачається чесна професійна бесіда з першими особами провідних медіа про те, як бізнесу достукатися до ЗМІ зі своїми цікавими добрими новинами.
Потім на наших гостей чекають показові кейси, засновані на досвіді провідних міжнародних і українських компаній. У програмі – виступи спікерів від Coca-Cola, Mazda, АТБ, Kyivstar, МХП, WOG, які присвячені найгострішій темі залучення ключових стейкхолдерів в умовах їхнього інформаційного перевантаження, що постійно підсилюється.
Зі зрозумілих причин особливе місце займає digital-тематика: мережні хайпи (на прикладі рекламної кампанії «Гарний крАсовер» від Mazda), сучасний відеоконтент для social media, стратегії створення особистого бренда в Instagram на прикладі зірки цієї соцмережі Поліни Логунової, перспективи використання розробок у сфері штучного інтелекту в управлінні репутацією.
Денну панельну дискусію топових PR- і HR-експертів присвятимо темі рескілінгу кадрів у сфері public relation, вимогам до претендентів на вакансії, ефективним моделям створення PR-команд і керування ними.
Крім того, учасники XVII Міжнародного PR-Фестивалю з перших вуст почують, як нині доводиться вітчизняним opinion leaders – на прикладі одного із найзатребуваніших економічних експертів. Довідаються про те, як у «Терра Фуд» долають комунікаційні бар'єри, проводячи PR-кампанії в країнах – імпортерах продукції компанії. І як Федір Сердюк займається PR-просуванням свого соціального підприємницького проекту FAST.
Завершимо XVII Міжнародний PR-Фестиваль урочистою церемонією нагородження переможців V Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Країна довідається про своїх героїв, а гості PR-Фестивалю-2019 піднімуть традиційний келих шампанського за їхній успіх.
Реєстрація на XVII Міжнародний PR-Фестиваль відкрита до 23 квітня, з повною програмою можна ознайомитися тут. Приєднатися до заходу ви можете на сторінці подій у Facebook, а на офіційній сторінці Фестивалю у цій самій мережі є можливість почитати новини проекту та поспілкуватися з колегами.